A Xiaomi annak ellenére, hogy fiatal brand, sikerült elérniük, hogy a legnagyobb világmárkák listájára kerüljenek és viszonylag meglehetősen rövid idő elteltével jutottak el idáig. 2010-ben alapították a céget, ennek ellenére ők az egyik legerősebbek a piacon. Lei Jun a vállalat alapítója, aki egy nagyon erős csapatot hozott össze, több olyan alkalmazottal is rendelkezett, akik korábban a Google vagy a Motorola alkalmazottai voltak. Pár hónap elteltével be is jelentették első termékük piacra dobását, ami egy android alapú operációs rendszer volt, egészen pontosan a skin. A Xiaomi által gyártott telefonokon azóta is ez a rendszer fut, ráadásul napjainkban több, mint 420 millió felhasználóval rendelkezik.
2011-ben jelent meg első telefonjuk, a Xiaomi Mi 1., ami azonnal óriási sikereket aratott. Ezt a típust ekkor még kizárólag Kínában értékesítették. A logó az MI volt, amit egy narancssárga kockába tettek fehér alapon. 2021-ben a kocka szögletetit íveltté tették. 2021-ben eltávolodtak az MI brand-től és innentől kezdve a telefonokra csupán a Xiaomi név került.
Miben más és különleges a Xiaomi?
A legértékesebb brand-ek listáján a 19. helyen voltak 2020-ban, a Xiaomi okostelefonok, különféle termékek nem csak technológiai újításaikkal hoztak kimagasló eredményt, hanem azzal is, hogy minden évben elő akarnak rukkolni valamilyen forradalmi újdonsággal. A vállalat igyekszik olyan megoldásokat megtalálni, hogy az általuk piacra dobott termékek egyenlő vetélytársai legyenek a konkurenciának, ráadásul megfizethető áron teszik elérhetővé eszközeiket.
A márka legismertebb termékei az okostelefonok, de ezen kívül még számos más egyebet is forgalmaznak. Többek között lifestyle kiegészítőket is, ilyenek a különféle aktivitásmérők, lámpák, mérlegek, valamint elektromos rollerek, de okostévét is kínálnak a fogyasztóknak. A televíziók is android alapon működnek, így kompatibilisek a Google Play Store alkalmazásaival.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.