Napjainkban egyre elterjedtebb, hogy sokan otthonról dolgoznak, de még az is, hogy például egy munkahétből három napot töltenek az irodában, a maradék kettőt pedig otthonról, miközben ugyanúgy elvégzik feladataikat. Ha valakinek az otthonában is van munkaállomása vagy dolgozószobája elengedhetetlen, hogy rendelkezzen a szükséges felszerelésekkel, valamint irodaszerekkel.
Nézzük hát, hogy mit szerezzünk be okvetlenül...
Akkor lesz otthonról is hatékony a munkavégzés, ha a munkaállomás jól felszerelt és jól berendezett, tehát amennyiben minden szükséges eszköz a rendelkezésünkre áll. Először is a pihenés és a munka területét mindenképp el kell választanunk egymástól, mert ez nagyban befolyásolja a koncentrációt. Arra is ügyelni kell, hogy rendezett legyen az otthonról végzett munkára szánt környezet, ez is ráhatással van a munkakedvünkre, lendületességünkre.
A fényviszonyokra is legyünk tekintettel, kellően világos helyen rendezzük be dolgozónkat, ugyanakkor kerüljük el, hogy a beeső fény szöge a monitorra vetődjön, hiszen az rendkívül zavaró. Az íróasztalt állítsuk megfelelő magasságúra és hozzá olyan széket válasszunk, ami kényelmes és állítható.
Milyen irodaszerekre lesz szükség?
A toll, ceruza, jegyzettömb, tűzőgép, gémkapocs nem hiányozhat az íróasztalról, de praktikus irodaszer még az iratpapucs, gyűrűskönyv, nyomtatópapír is, a különféle iratrendezők, archiváló dobozok, ujjnedvesítők ugyancsak a hasznunkra válhatnak. Ezen kívül rendelkezésünkre kell még álljon egy számítógép vagy laptop, nyomtató, ami mondjuk fénymásolóként is funkcionál. Így már garantált, hogy otthonunkból dolgozva is gördülékenyen fog menni a munka.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.